ثمینثمین، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات ثمین

سلام به وبلاگم خوش اومدین💕🥰

دوچرخه ام

1390/4/20 14:14
نویسنده : ثمین صغیری
867 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز پدرم یک دوچرخه ی صو رتی رنگ برام خریدقلب

 اون جا سوارش شدمhttp://c.universalscraps.com/files/en/doll/doll_064.gif

تا ببینم برایم بزرگ است یا نه .توی  ماشین هم دوچرخه ام بغلم نشسته بود.

بعد دوچرخه را به خونه بردیم.

درخونه سوارش شدم و ازش  افتادم نیشخنددوباره با پدرم رفتیم  کمکی خریدیم .

بعد  با کمکی سوارش شدم و دوباره افتادمگریه و زنجیرش در امد .

این دفعه مامانم  درستش کرد .

مامانم گفت برم  توی حیات و سوارش بشم.چشمکتا کم کم یاد بگیرم.هورا

ان روز به من خیلی خوش گذشت .لبخندممنونم بابا ممنونم مامان خیلی

دوستتان دارم به خاطر همه چی ممنون قلب

حالا من دوچرخه سواری را یاد گرفتمتشویق

 

خیلی خیلی خوش حالم

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مريم
12 تیر 90 17:31
مباركه عزيزم.انشاالله با دل خوش ازش استفاده كني.congrajulation my dear samin
tina
11 مرداد 90 13:23






hr>


مامان عسل و آریا
14 مرداد 90 13:52